23 mars, 2023

Fylla år.




23/3 
 
Hej. Jag befinner mig djupt innuti en tentabubbla och gör inte mycket annat än att skriva, läsa och ha huvudvärk. Jag har så mycket jag vill blogga om; prata om, dela med mig av och fråga er. Men jag hinner inte. Just nu hinner jag nästan ingenting, förutom att skriva på den där sabla uppsatsen, då.

Men, jag ville ändå kika in här och säga att imorgon fyller jag 25. Jag fyller 25 och det känns underligt. 25 år på jorden, halvvägs till femtio, ett antal grå hårstrån i hårbotten, ett litet liv i en liten lägenhet i en liten, liten stad. Känner jag mig vuxen ännu? Vet ej. Kanske känner jag mig mer vuxen imorgon.

Vi hörs på andra sidan tentainlämningen. I helgen ska jag fira och bli firad och det ska bli så roligt. Jag berättar mer sen. Sen, när jag blivit 25.

Kramar,
H

1 kommentar :

  1. vi ses imorgon min bästa födelsedagskompanjon!

    SvaraRadera