14 juni, 2016

sommarläsning & körsbär

hej!
regnet vräker ner utanför fönstret och jag ska snart gå ner till köket och 
laga tomatpaj. här ser ni i alla fall lite läsning som jag tänker ta mig igenom under de kommande veckorna:


från biblioteket: barnbruden (älskar historia), to kill a mockingbird som jag hört
mycket bra om samt presidentens hatt som sandra tipsat om.


från bokhyllan: pride and prejudice - köpt på akademibokhandeln som har många klassiker 
med fina omslag just nu, gästkatten som sandra också tipsat om och som jag även köpt
till min kompis, och slutligen anne på grönkulla, som jag köpte i london förra sommaren.


och så lite körsbär, choklad och rostade nötter på det!

kram.

1 kommentar :

  1. Erike14.6.16

    Åh! Har hört att Presidentens hatt ska vara bra!
    kram

    SvaraRadera