30 december, 2014

en julafton

för cirka en vecka sedan var det ju julafton. fen spenderades med hemma med familjen.
fag fotade inte så mycket, men vi kan i alla fall ta en liten titt på hur det såg ut.


när jag vaknade slog jag in de sista paketen. här är några av dem. 
jag gav bort hemmagjord sockerskrubb, deodorant och himmelsk body butter.
mamma och bea fick te och pappa fick en radiostyrd helikopter.


 vädret var ju inte direkt juligt men vi tog en promenad i alla fall.


sen var det kalle.



och mat.


efter maten lekte vi "på spåret" som jag hade knåpat ihop och agerade lekledare för. 


bea var ganska otålig och när karl bertil johnsson var slut orkade hon inte vänta
längre. vi delade ut julklappar och jag fick en ny kamera (!) det hade jag inte förväntat mig alls.



sen åt vi julgodis gjort på dadlar, fikon, nötter, kakao, saffran och kokos och såg på
sune i grekland.



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar