25 oktober, 2013

Étoile







nu är min praovecka på café étoile slut, finito! det har ibland 
varit lite krångligt och man känner sig onekligen dum när man inte fattar hur man egentligen ska få in den där 
gigantiska skärbrädan i diskmaskinen. eller vad en specialkaffe är. men, det har sammanfattningsvis gått bra,
 jag har ju trots allt varit på ett väldigt mysigt och snyggt fik, blivit bortskämd med juicer, mackor, sallader och smoothies ( jag har nog aldrig druckit så mycket juice på en vecka! ) och jag har fått lärdom för livet.

nu känner jag en sådan u n d e r b a r känsla.. det är fredag, jag har en mumsig stenungsbakad kanelbulle framför mig, i väskan ligger välförtjänta presenter, ikväll blir det pulled pork och nu är det faktiskt höstlov.

Fredagskramar till er alla!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar