27 juli, 2013

blurry



Catanzaro, Italien och Alpernas bergstoppar.



Hej, igen.
ni som kanske kikar in här. 
jag vet inte vilka ni är, men
ropa gärna till då och då.

sedan sist har jag varit i Catanzaro. det ligger i Kalabrien,
i södra Italien. jag tänker inte
berätta hur det var för
bilder beskriver bättre än ord och 
bilder kommer.
snart.

jag har också landat i
att jag snart ska tillbaka till skolan.
och jag vet inte riktigt hur jag känner för det.
förra hösten var tuff. så jag tror att
denna också kommer bli det.

jag har också varit på ikea och
sedan färdigställt mitt rum.
mm. det är så fint. nu.

jaga har också lagat den godaste gröten
jag någonsin ätit.
(
koka upp mjölk, ha i lite honung,
salt och citronskal. blanda i
grötgrynen och låt tjockna under omrörning.
)

jag har dessutom bestämt mycket. tänkt mycket. planerat mycket.
drömt mer och önskat mest.



kramar i tusen.
h.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar